Επιστροφή στην Εταιρία

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει υπαναχώρηση εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας εάν το προϊόν είναι υγιές και δεν εχει ανοιχτεί η συσκευασία, αλλά οφείλει να έχει ενημερώσει την εταιρία. Ο πελάτης μπορεί να κάνει νέα αγορά και θα εκδοθεί πιστωτικό τιμολόγιο.  


Καταστροφή εμπορευμάτων απο μεταφορική

Όλα τα προιόντα που συσκευάζονται στην εταιρία πρός αποστολή είναι άρτια στην συσκευασία τους και υπόκεινται σε έλεγχο πριν την τελίκη παράδοση. Εάν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας με μεταφορική και τα προιόντα έχουν καταστραφεί η ευθύνη βαραίνει την μεταφορική εταιρία.

Καταστροφή εμπορευμάτων απο μεταφορικό μέσο της εταιρίας μας

Σε αυτή την περίπτωση εάν προκύψει οποιαδήποτε καταστροφή εμπορεύματος κατά την διάρκεια της παράδοσης εντός του μεταφορικού μέσου της εταιρίας μας γίνεται άμεση αλλαγή. 

Λάνθασμένη εκτέλεση παραγγελίας.

Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν γίνεται επιστροφή του προϊόντος και ο πελάτης μπορείς να ζητήσει επιστροφή της αξίας με μορφή πιστωτικού τιμολογίου. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση, μέσα στην συσκευασία του. Σε περίπτωση που από λάθος δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν ενημερώνετε την εταιρία και θα σας αποσταλεί το προιόν που επιλέξατε το συντομότερο.